Ranya Ezzi Short Track Speedskater

Tuesday, January 22, 2013

Comments and Info

Hi everyone, thanks for the support at the event here in Malmö this weekend.

I would also say thanks to the support on the comments from family and friends!!!
I will soon fly to Sochi Russia, for World cup 5, looking forward to it soo much!


Här kommer ett meddelande till Anders Ågren, tack för ditt brev innan tävlingen, jag hade skrivit på de bilder du ville ha och hade fått en hel del autografer från andra åkare. Jag la kuveret på en hylla för att jag skulle ta det sen, kommer efter tävlingen och allt är slängt och jag får hjälp av andra och vi hittar inte brevet till dig:(. Eftersom jag skulle posta det så fick jag ta det efter tävlingen, men jag hittade inte den igen:( Om du någon gång skriver brev till mig igen kommer jag hålla hårt i det! Jag tycker det är viktigt att du vet att jag verkligen skrev och har haft dig i tankarna. Hoppas allt är bra med dig...

Ranya


No comments: