Ranya Ezzi Short Track Speedskater

Friday, July 27, 2012

Still going strong

Hi Everyone,

I am still training hard and training is going in the right direction, but it takes time to get back and to feel like my old self again.. 
My boots hurts less now, when they are new it hurts alot to have them on ice practise. But for every day that goes by, it gets easier:)

I have now a week break to recover from alot of hard training and I will be on ice again after next week.
It is nice to be back like this, I really missed training and seeing results on ice that I have improve, it is fun!


4 comments:

Per said...

Hej.
U.T. gjorde för ett par år sedan en fotografering med en f.d. shorttrackåkare och fick då tips om dig för en annan fotoidé. Bättre sent än aldrig... Om du är intresserad av en ev fotografering får du gärna höra av dig, gärna om du inte är intresserad också så vet jag det :-).

Ranya Ezzi said...

Hej Per,

Vem är U.T.?

Vem skall jag ta kontakt med?

MVH

Ranya

Per said...

Hejhej.
U.T. = UnderTecknad. Jag fyllde i länk till min hemsida i meddelandet och där finns ett kontaktformulär men du kan få en mejladress här istället :-).

photobyper@hotmail.com

Per said...

Hej igen. Antar att du inte var intresserad av fotoförfrågan men har du möjligen tips på ngn annan som skulle kunna vara intresserad får du gärna tipsa. Går bra att mejla mig på photobyper@hotmail.com

Lycka till på dina tävlingar.
Mvh Per